AUTOKLUB VINKOVCI
Danas Autoklub Vinkovci ima oko 2000 članova i u asocijaciji Hrvatskog autokluba spada u red temeljnih autokluba. U Klubu i tvrtkama u njegovom vlasništvu „Automehanika“ i „Prva autoškola“ zaposleno je ukupno 60 djelatnika. Klub je materijalno i financijski neovisan i stabilan, sa konstantnom uzlaznom putanjom u svom radu i razvoju.
USLUGE
Autoklub Vinkovci obavlja sljedeće djelatnosti
TEHNIČKI I REGISTRACIJA
Usluge tehničkog pregleda i produženja registracije.
HOMOLOGACIJA I ATEST
Homologacije i atestiranja vozila.
TAHOGRAF
Umjeravanje tahografa.
MVD
Izdavanje međunarodnih vozačkih dozvola i ovlaštenja za upravljanje tuđim vozilima.
POMOĆ NA CESTI
Usluge tehničke pomoći članovima i drugim vozačima na cesti.
HAK ČLANSTVO
Ostvarivanje besplatnih prava članova Hrvatskog autokluba.
POVIJEST AUTOKLUBA VINKOVCI
Autoklub Vinkovci je osnovan 8. veljače 1926.g. u Vinkovcima pod nazivom Motoklub „Sremac“. Prvi predsjednik je Franjo Buschbacher,a za prvog tajnika je imenovan Petar Seiler. Motoklub „Sremac“ je tada imao 35 članova.
1946.g., nakon Drugog svjetskog rata, u sastavu Narodne tehnike, osnovan je Auto moto klub s početnih 18 članova, čije se ime mijenja na skupšitini 16.travnja 1949.g. u AutoMoto Društvo Vinkovci.Toga dana Vinkovci su prvi puta postali sastavni dio imena kluba, što je ostalo do danas.
1960.g. je počela izgradnja novih objekata, u cilju kvalitetnije i stručnije obuke kandidata, koji se i danas nalaze na istom prostoru. Tada je izgrađena upravna zgrada s učionicom, kabinetom i uredima, kao i radionica za popravak vozila. Sedam godina kasnije, 1967.g. AMD Vinkovci preuzima tehnički pregled vozila što je zahtijevalo izgradnju nove hale sa svim potrebnim uređajima, koja je 1972.g. puštena u rad.
Posebno poglavlje u povijesti vinkovačkog Autokluba ima motosport koji je osim u samom početku rada, svoje nasvijetlije trenutke doživio 60-tih i posebice 80-tih godina prošlog stoljeća. U šezdesetim godinama vrlo popularne i iznimno brojne bile su reli vožnje i motociklističke utrke. Vinkovački reli vozači, gotovo su redovito osvajali priznanja za najbrojniju ekipu na relijima koji su se vozili po cijeloj bivšoj državi. Motociklističke utrke su se pak održavale u samom gradu, a stare fotografije i danas svjedoče o njihovoj atraktivnosti i posjećenosti.
1985. godina u sportskom pogledu ostat će zapisana kao početak rada karting sekcije pri auto klubu. Rekonstrukcija poligona za obuku vozača u karting stazu obavljena je godinu potom, a iste godine pa sve do početka Domovinskog rata Vinkovci su bili domaćinom utrka za prvenstvo Hrvatske.
Tijekom rata vinkovački karting je iz razumljivih razloga prestao s radom, no 1996. i 1997. donose obnavljanje rada kada su održane dvije utrke za Prvenstvo Hrvatske.
Najteže trenutke vinkovački klub je doživio u vrijeme Domovinskog rata kada je oštećena Stanica za tehnički pregled, krovište upravne zgrade kao i radionica, a velike štete nastale su i na opremi i vozilima.
U razdoblju nakon rata kompletno su obnovljena sva tri objekta: Stanica za tehnički pregled vozila, upravna zgrada i servisna radionica.
1997.godine dograđena je nova tehnološka linija u STP-u za teretna motorna vozila, a godinu potom registrirana je tvrtka Automehanika d.o.o. koja je počela s prodajom rezervnih dijelova i servisiranjem vozila. 2002. godine izgrađen je Auto salon od 500 četvornih metara i od tada je Automehanika ovlašten serviser i distributer Fordovih vozila za Vukovarsko-srijemsku županiju.
Djelatnost osposobljavanja kandidata za vozače motornih vozila koja je do tada obavljana u sklopu Autokluba od 2005. godine obavlja se u samostalnoj tvrtci Prva auto škola koja je u vlasništvu autokluba.
Za potrebe otvaranja ispitnog centra HAK-a u Vinkovcima u prostoru Autokluba obnovljeno je i prilagođeno novim standardima prometno vježbalište.
RAZVOJ KROZ GODINE
Djelatnost osposobljavanja kandidata za vozače motornih vozila koja je do tada obavljana u sklopu Autokluba od 2005. godine obavlja se u samostalnoj tvrtci Prva auto škola koja je u vlasništvu autokluba.
2002. godine izgrađen je Auto salon od 500 četvornih metara i od tada je Automehanika ovlašten serviser i distributer Fordovih vozila za Vukovarsko-srijemsku županiju.
1997.godine dograđena je nova tehnološka linija u STP-u za teretna motorna vozila, a godinu potom registrirana je tvrtka Automehanika d.o.o. koja je počela s prodajom rezervnih dijelova i servisiranjem vozila.
Tijekom rata vinkovački karting je iz razumljivih razloga prestao s radom, no 1996. i 1997. donose obnavljanje rada kada su održane dvije utrke za Prvenstvo Hrvatske.
1985. godina u sportskom pogledu ostat će zapisana kao početak rada karting sekcije pri auto klubu.
1967.g. AMD Vinkovci preuzima tehnički pregled vozila što je zahtijevalo izgradnju nove hale sa svim potrebnim uređajima, koja je 1972.g. puštena u rad.
1960.g. je počela izgradnja novih objekata, u cilju kvalitetnije i stručnije obuke kandidata, koji se i danas nalaze na istom prostoru.
Ime mijenja na skupšitini 16.travnja 1949.g. u AutoMoto Društvo Vinkovci.Toga dana Vinkovci su prvi puta postali sastavni dio imena kluba, što je ostalo do danas.
1946.g., nakon Drugog svjetskog rata, u sastavu Narodne tehnike, osnovan je Auto moto klub s početnih 18 članova
Autoklub Vinkovci je osnovan 8. veljače 1926.g. u Vinkovcima pod nazivom Motoklub „Sremac“. Prvi predsjednik je Franjo Buschbacher,a za prvog tajnika je imenovan Petar Seiler. Motoklub „Sremac“ je tada imao 35 članova.